Imelik, et Helsingis elades sellist probleemi ei olnud, seal on kõikides poe iseteenindus kassades olemas ka pult. Tavaliselt oleme ikka meie oma tehniliste võimaluste poolest võimekamad, et ei saa aru jah, miks meie iseteeninduskassades sellega arvestatud ei ole.
Näiteks Prisma on ju mõlemal pool lahte. Ühel pool on pult olemas aga teisel pool mitte.
Sooja toiduga on sama probleem, mõni masin loeb koodi ülevalt mõne jaoks on jah vaja ümber keerata ja plus kegeid asju ei loe ja teinekord on üli aeglane kuigi peks kiiremini saama.
Tahan öelda et mõnes poes teatud kellaaegadel ei olegi tavalist kassat - ongi ainult iseteeninduskassad. Kas ma pean siis asjad ostmata jätma ja teise poodi minema?
Naljakas on ka lisaks see, kuidas iga kerge asja peale peab jooksma teenindaja, sest aparaat karjub, et asetage toode alusele. Kergete asjade tuvastamisega on seadmetel probleeme.
KOMMENTAARID (7)