Pahameelt tekitanud reklaampilt oli maakleri omalooming?

Foto: Kuvatõmmis / Facebooki grupp Virgina Woolf sind ei karda!
Katariina Loog 18. mai 2022 16:16

Peamiselt naistele suunatud Facebooki gruppides vallandus kolmapäeval suur pahameele- ja segaduselaine, kui postitusena jagati ühe tuntud kinnisvarabüroo väidetavat reklaampilti. Kas tõesti kasutab mõni firma veel tänapäeval nii seksistlikke loosungeid, et ennast reklaamida?

Facebookis jagatud reklaampildil, mis disaini ja logo poolest tundus olevat kinnisvarabüroo Arco Vara oma, seisis lause: „Mehe kodu on maailm, naise maailm on kodu.“ Niisugune lause, mille leiab üles Eesti vanasõnade leksikonist, tundus paljude jaoks tänapäevases kontekstis eriti seksistlik ja 21. sajandisse mittesobiv. Eriti veel tunnustatud ettevõtte reklaamil olevana!

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
1,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaVõida iPhone 12 nutitelefon