Juuksuri juures.

Foto: Martin Ahven
Lugejakiri
22. september 2021, 18:42

Lugejakiri | Kui usaldusväärne on juuksurisalong, mille kodulehel on mitu aastat vana info?! (1)

Kas sina läheksid juuksurisalongi, mille kodulehel on aegunud info? Julgeksid sa riskida? Või polegi sinu jaoks kodulehtedele lisatavad fotod ja tehtud tööd olulised?

„Minu senine juuksuri jäi beebiga koju ja praegu teenuseid paku. Asusin siis uut otsima ja märkasin ühel tänavalt möödudes kohta, mis jättis usaldusväärse mulje. Tegin pilti, et nimi meelde jääks. Kodus asusin siis otsima, mida veebist nende kohta leiab,” kirjutab Aire.

„Sain kiirelt kätte selle salongi kodulehekülje, kus oli number. Tegin kohe ka kõne ja broneerisin endale sobiva aja. Viisakas ja kiire – ei saa midagi kurta. See oli aga alles algus,” lisab Aire ja kahetseb, et kõne liiga rutakalt tegi.

„Ma vaatasin vaid numbri ja juba helistasin. Ma oleks pidanud natuke süvenema. Esimesena hakkas silma see, et infot on väga vähe. Ja siis otsisin fotosid, et milliseid töid nad teinud on, et täpsemalt käekirja näha. Ja minu üllatuseks pärinesid viimased fotod mitme aasta tagusest ajast. Kui sul on toimiv äri, siis sa kannad hoolt ka oma kodulehe eest. See on ju koht, kust klient saab infot. Aga hoida üleval lehte, kus viimased tööd jätavad mulje, et mingi kaks kuni kolm aastat polegi tööd tehtud.... Väga kummaline,” selgitab naine.

Aire rahule ei jäänud ja helistas uuesti salongi.

„Tahtsingi kinnitust, kas nad üldse tegutsevad. Miks pole uusi fotosid ja infot kodulehel. Sealt öeldi, et neil on enamasti püsikliendid, kes enam kodulehte ei külasta. Et plaanis oli küll uuendad, aga tööd olevat niivõrd palju, et omanikul pole aega olnud sellega tegeleda. No on alles selgitused! Siiski- ta suutis mind telefonis rahustada ja otsustasin riskida selle salongiga,” täpsustab Aire.

„Mul on veel nädal oodata, mil ma juuksurisse saan, aga see on ehk tõesti hea märk, et on järjekord. Samas soovitaks ma igal äril, kes ei suuda oma kodulehte uuendada ega hallata – ärge hoidke üldse kodulehte! Tänapäeval saab ju ka sotsiaalmeedias end reklaamida. Kiire võimalus, kuidas värskeid töid lisada ja infot uuendada. Kliendid näevad, et asi toimib ja töötab, aga hoida kodulehte, kus viimased aastad vaikus.... No ma poest ka ei ostaks vorsti, mis on tolmune ja kuupäeva ületanud. Nagu minu näite puhul näha, siis on see kliendile väga oluline, et info oleks täpne ja värske. Jäävad igasugu kahtlused ära,” leiab Aire.