Raha

Foto: Stanislav Moškov
Lugejakiri
8. september 2021, 20:57

Lugejakiri | Klient kurdab: soodusmüükidega saab petta! (2)

Klient on pettunud, et tema poolt veebipoest tellitud tooted ei jõua sageli kohale, sest olevat otsa saanud või müügilt kadunud.

„Miks firmad pakuvad tooteid soodushinnaga, kui neil tegelikult seda kaupa ei ole,” on Maiki pahane.

„Viimaste kuude jooksul olen tellinud mitmest erinevast firmast soodustooteid. Olen arve maksnud ja arvestanud, et peagi jõuab toode minuni. Ja siis läheb mõni nädal aega, et avastada postkastist kiri, mis teavitab, et toode on läbimüüdud. Raha lubatakse küll tagastada, aga miks ma pean mitu nädalat teadmatuses ootama?! Lisaks veel see, et miks paisatakse müüki midagi, mida neil tegelikult pakkuda ei ole. Näiteks tekikomplekt, millest ilma jäin. No vaevalt nüüd soodusmüügi tõttu seda just tuhandetes või sadades telliti. Mulle tundub, et firmal äkki oligi neid ainult kaks, aga mina olin lihtsalt kolmas klient, kellele enam ei jagunud. Siis tellisin siis soodusmüügi ajal maiustusi, millest korra mulle raha tagastati, aga korra pakuti asendustoodet. No kuidas saab šokolaad otsa lõppeda? Kas juurde ei tehta/tellita? Arusaamatu!” kurjustab pettunud Maiki.

„Need on ainult üksikud näited. Aastaid varem olen sarnaselt jäänud ilma diivanist, mida niigi ootasin 3-4 kuud. Oodata ja siis avastada, et oled otsinguga jälle alguses... Tüütu! Võibolla poest ostes seda ei juhtuks, aga kogu kaubandus on täiega ikkagi veebi kolinud. No siis võiks muutuda see ka arvestatavaks ja lubadusi pidavaks, et klient ei peaks igal sammul pettuma. Kui samast kohast saad korduvalt teate, et midagi puudu või otsas, siis tekib tülpimus,” leiab Maiki, et firmadel on usaldusväärsuse tõstmisel veel pikk teekond käia.

Kas sina oled kunagi midagi tellinud ja pettunud, sest reklaamitud toodet ei jagugi sulle?!