Järg. Allahindlusega on ka mitu võimalust. Osades poodides, kus iseteeninduskassasid pole, kleebitakse kaubale ainult allahindlust märkiv silt ja kassiir vajutab aparaadil vastavat klahvi (Coop, Maxima) . Kui ta silti kaubal ei märka või ei taha märgata, maksad täishinna. Osades kauplustes on ka ostja tablood klaasi taga ja nii väikesed, et uuri või luubiga, mis hinnaga või mitu korda kaup sisse skänniti. Väiksemates või lausa keskmistes poodides pole ka infoletti, kus asju klaarida.
Pange kassad tööle on kassapidajal kergem ja kliendid normaalsed.Otsustasime siin küünlad panna tühjade kassade juurde et nagu surnud kassad.Iseteenindust ei saa teatavatel põhjustel kasutada.Neid põhjuseid teavad poed ise.
Ise ka imestam, et tervet lugu saab lugeda.Ilmselt tegemist mingi eriliselt vinguva naisajakirjanikuga.Neid seal väljaandes hulgi.Ja teiseks läinud siis iseteeninduskassasse kui kasiir tema meelest ülbe oli.
Ma juba aastaid imestan kuidas inimesed oma asjade pakkimise asemel tuima näoga lihtsalt kassiiri vahivad. Ja kui kassiir lõpetanud, siis loivavad oma kaubahunniku juurde ja hakkavad seal askeldama. Aga see peegeldabki inimeste IQ vahet. Tumba lihtsalt ei saa aru, et tema passimisest pole mitte mingit kasu ja oleks ratsionaalne samal ajal oma träni pakkida kui kassiir seda läbi lööb. Mul on pea alati maksmise hetkel juba pakitud kilekott ostukärus.
Üks asi, mille peale iseteeninduskassades ei ole mõeldud, on see, et kusagile ei ole kotti panna, kui hakkad kaupa sinna laduma. Tihti panen koti põrandale ja hakkan siis kaupa kotti laduma, mis pole ka päris normaalne.
Enamustes poodides on ammu puldid. Ostud skönnid kohe ja otse kotti. Ja kui ei ole pulti, siis on kassas valik, oma kott ja saad oma koti asetada kaalule ja asjad sisse laduda...
Kauba kotti ladumiseks on alati koht rimis ja selveris võid kauba kohe kotti laduda kui oled skänninud, kateistes poodides pole takistusi olnud. Vinguda võid alati. Telli siis e poest tuuakse kaup koju pakituna
Ei tea millise poe iseteeninduskassast jutt, aga Rimi, Maxima, Coop Maksimarketil on koht kuhu kott panna ja kui ostad puldiga (Selver, Coop, Rimi) siis paned ju kohe kotti 🤨
kirjutada, pikalt ja kaeblevalt. Ettevalmistus mingiks "raamatuks"... "Mina ja minu emotsioonid". Kõik on nii kliendid kui klienditeenindajad, eriti kapriissed teenindatavana... Ju varsti kaob igasugune inimestevaheline otsesuhtlus - vastav oskamatus kasvab ja ka masinad on "usinad" inimest asendama. Ise tuled-valid-maksad-lähed... või tellid ukse taha. Aga ka masin, inimese tehtu, ütleb üles või eksib...
...üllatab juba pikemat aega kassapidajate küsimus:Kas tšekki soovite?Milleks selline kõsimus,kui samas kassapidajal tšekk trükitud,kui ei soovi visatakse oma prügikasti.Arvan enesest mõistetavalt,et ostjale peab tšeki andma,aga mitte küsima.Seega tekibki kahtlus,kas on ikka kõik õigesti kassat läbi löödud?
Kui tarbija tasutav summa on väiksem kui 20 eurot, antakse tarbijakaitse seaduse paragrahvi 4 lõikes 4 nimetatud (tõendav) dokument tarbija nõudmisel... Viisakas ongi vajalikkus üle küsida, see on ka kohustuseks kassapidajatele.
Minuarust kassapidaja ei teinud küll valesti, et saatis klienti asju pakkima.
Ma käin ise igapäevaselt poes ja kuradi närvi ajavad need töllmokad, kes seisavad ja passivad tühja kuni käru täis kaupa läbi lastakse, selleasemel, et sama aeg pakkida. Pakkima hakatakse siis kui makse on tehtud. No millejaoks????? Mina tulen enda järgmise kotitäiega ja siis ei mahu sellest töllmokast mööda, sest kassa on tema asju täis ja too siis valib ja imetleb neid.
Mõelge enda taga seisvatele inimestele kah!!!
Tshekki sa saad kassa kõrval ka kontrollida kui asjad juba kärus ja valmis välja minemiseks!!!
Ju sa siis ei lugenud teksti hoolega! Seal oli kirjas SOODUSHINNAGA KAUBAST. KAS SA ISE ei kasutaks soodushinna võimalust? Kui sa just oma raha peale vihane oled, siis jah, on arusaadav. On täiesti mõistetav et kui on võimalus, siis inimene kasutab soodushinnaga kaupa. Selleksxet teada, KAS MÜÜJA SELLE SOODUSHINNA ka kassaaaparaati sisestab, ONGI VAJA KOHAPEAL KASSIIRI JUURES SEISTA. Kõigil ei ole rahakott kotiga seljas ja miljonid taskus. On kassapidajaid, kes EI TAHAGI soodushindasid kirja panna. Tean omast käest. Pole mõtet siin pahandada.
Kuna olen suuremas kaupluses kassas olnud saan kinnitada. et päevas on üle 400 kliendi minu kassas käinud. See ei ole mingi meelakkumine. Kassa töötaja on ju kõiges süüdi.
Kusjuures kliendid on need rumalad.
Milleks sellel naisel vaja nii väikese asja pärast meediasse pöörduda? Kui nii suur häda on mingu iseteenindusse, seal saad täpselt kõik enda järgi ära teha.
Kõrini nendest Karenitest, kes mitte midagi asjadest ei jaga.
Ja see kui õhtul on 1-2 kassat ainult, pole mitte kuidagi teenindaja süü. Esitage poele ametlik kaebus otsesele ülemusele ja ehk vôetakse ka midagi ette. Vaene kassa töôtaja ei saa sinna midagi teha!
No kassiir oli kindlasti ebakompetentne! Lõi ju vale summa sisse. Aga samas ka klient ju aimas ohtu, eelneva kogemuse põhjal, ja oleks võinud ju enne tähelepanu juhtida! Jama kui palju!
Tundub et sina--- k, ei jaga. Igas poes ei olegi iseteeninduskassat! Eriti maal. Ongi enamasti 2 kassat, või kolm. Tean, sest olen mitmes maapoes käinud. Ja ka Tallinnas väiksemates linnaosade kauplustes. Ära ole nii ninakas! Ole viisakas!
Allahinnatud toodetel on tavaliselt uus triipkood peal ja arvatavasti ka kaupluse toodete süsteemi sisestatud > täpselt ei tea, aga arvan, et igasuguste arusaamatuste vältimiseks kassapidaja ei saagi ISE allahindlust kassast läbiskännida. Allahindluse (teatavasti) skännivad süsteemi sisse vastava osakonna töötajad/juhid.
Maximas on kavalpead, kes kleebivad uue, sooduka-triipkoodi originaaltriipkoodist kaugele, nii et kassiir võib kogemata algse triipkoodi läbi lüüa. Nii juhtub igal teisel korral. Ja krt, päris tulus äri ikka, sest mul pole tõesti viitsimist olnud, et kodust tagasi infoletti minna. Selver ja Prisma sellist nahaalsust ei harrasta.
Eks jah teenindajaid on igasugused ja ega neil ka kerge pole! Samas on ka kliente,kes hauguvad kassapidajaga nagu ei tea kellega-katsu siis viisakaks jääda! Igatahes jõudu müüjatele!
ÜKS kord elus on müüja enda kahjuks "eksinud". Küll aga minu kui kliendi kahjuks.Tea siis nüüd kas nutta või naeratada. Ma mäletan et koolis õpetati peale liitmise muidki tehteid.
Arvad et kassapidaja lööb toote läbi kallima hinnaga kui lipikul ja saab sealt vahelt "endale kasu" või? Tsekil summa 10 eur ja sina maksid 10 eur, kassapida sai siis sealt mida sinu arvates? Sul see lift päris üles ei sõida vist....
Tahaks päris teada, et mis moodi on kassapidajal võimalik tüssata kui kogu tehing must valgelt paberil kirjas ja tasutakse kaardiga? Sullis võib jah eksimusi sisse tulla, sest kas see vaene klienditeenindaja on ka samasugune liha ja luu nagu sa ise. Või väidad end olema jumal taevas, kes mitte kunagi vigu ei tee?
Et siis teenindaja vabandas ja klient saab aru,et tegelikult on süüdi juhtkond aga ikka vaja näppu vaid teenindajale viibutada,et ärgu enam ämbrisse astugu.
Kui meie teenindajad ei suhtle ostjatega,siis see on halb ja kui suhtlevad selleks,et teenindamine ladusamalt läheks,siis jälle ei meeldi.Ma olin ka shokis,kui Rootsis teenindaja keeldus karmil hääletoonil siinsest valutsivahetusest saadud nigelamas seisus 20kroonist vastu võtmast.Ei läinud ma kuskile kurtma ja kaeblema....Ütlesin tagasi jõudes valuutaputka teenindajale ainult,et seokest rahatähte teisel pool merd ei aktsepteerita.
Küsimus on selles, et inimene ei osanud ise piiri kehtestada. Selle eest, et piiri ei ületataks vastutame me ikka kõik ise. Laseb ennast müüjal solgutada ja lükata ja neelab kõik alla ja vabandades naeratab ka teistele ostjatele ja sööb õhtul krimpsus suuga kooki. Tegelikult on ta enda peale pahane, et ta ennast nii kohtles ja lasi teistel kohelda ja nii pahane, et peab oma tunde parandamiseks lehte artikli kirjutama. Kas ei oleks võinud kohe öelda "Vabandust, minuga nii ei räägita. Soovin hiljem pakkida." Aga kuna ennast kehtsetada ei osanud, peab nüüd lehes oma õigust taga ajama.
Lisan ka, et müüja töötab endiselt poes ja teenindab kliente. Ta on neid vahepeal teenindanud ligi 1000? Ja ta on vahepeal ka eksinud ja olnud kindlasti ka ebaviisakas. Müüjale saab alati öelda, kui ta käitumine ei sobi. Mul oli üks kord juhus, et müüjaks oli puudega inimene, kelle kindad olid väga mustad ja ta lasi mu kaubad kõik läbi nende samade kinnastega neid igatpidi katsudes. See on halb juhus, sest siis müüjale selgitada ei saa ja poekettide töö ümber tegemine, ei ole aega....
Kassapidaja soovitab samal ajal asju pakkima minna kuniks ta kaupa läbi lööb ja annb märku, kui ta on valmis ja vôib maksma tulla...mulle kôlab see hästi planeeritud yritusena. Ise teen alati nii kui mul on palju kaupa, et ei jääks järgmisele ostlejale oma asjadega jalgu. Oleks vôinud rahulikult allahinnatud toodetest verbaalselt märku anda. Vingumine tuli lehes kyll paljusônaliselt välja, aga kassa juures ennetavalt suud lahti ei saa.
Täpselt! Oleks saabud ju öelda või need allahinnatud tooted esimesena läbi lasta, kui neid oli vaja kontrollida. Saab ju kõrvale tõsta, ei pea kohe kotti panema. Või kui kõige lõppu jättis, oleks saanud enne viimaseid asju tagasi kassasse minna. Ise teen alati nii- hakkan pakkima ja jälgin samal ajal, kaugel kassapidaja on.
Hea, et nüüd on robotkassad ja saab seal ära maksta. Liiga palju tuli varem ette halba teenindamist. Ükskord noored tööle võetud müüjad naerid minu tuttavat, kellel on sünnidefekt. Ise sain müüjalt sõimata, kuna jalatsitel puudus triipkood. Mina jalatseid ise kilepakendist välja ei võtnud ja need olid ka poes ainukesed. Müüja viskas jalatsid leti alla ja nähvates, et neid ei saa teile müüa. Ütlesin selle peale, et küll siin on "Tore" teenindus. Võtsin korra allahindluskorvist ühe pagaritoote, aga kassakviitungilt võeti ikkagi täishind! Rohkem ma allahindlusega tooteid ei võta.
Siis oleks tulnud enda eest seista, mitte lasta endaga nii toimida! Ühe eksimuse pärast ei maksa kohe alla anda! Siis oleks tulnud kellelgi müüjatest Teile tuua teine saapapaar, koos triipkoodiga, mitte lasta sel müüjannal sedasi häbematult käituda! Ärge kohe püssi põõsasse visake, pea püsti ja edasi!
Kuna artikkel on tasuta saadaval, on nördinud klient Õhtulehe ajakirjanik.
Selle versiooni kasuks räägib ka "parim enne" mööda saanud kauba otsimine ja sendipoolitamine, sest väidetavalt ei pidavat üks meediamagnaat eriti palka maksma... Noh nii paarsada euri rohkem kui kassapidajale.
Selliste kogenud ja oma õigusi hästi teadvate klientide jaoks ongi iseteeninduskassad loodud. Kui ise ei vaevu oma kaupa iseteeninduskassas ostma ja selle asemel eelistab klienditeenindajat koolitada siis pole vaja ka meedias vinguda.
Iseteeninduskassad nüüd SELListel põhjustel küll loodud pole, ärge ajage kärbseid pähe. On vanemaid inimesi kes ei ole tehnikas eriti taibukas ja ilmselt just nemad vajavad sellist, kassapudajaga kassat. See pole mingi vabandus, et olla klientidega ebaviisakas ja nendega ebaausaid tehinguid teha. St. küsida rohkem, kui vaja. Isegi, kui inimene hästi ei näe.
Mida te vingute .Milles see kassapidaja süüdi on kui ainult üks kassa töötab.Need suured vingurid minge ja hakake kassapidajateks.Ma tahaks näha kui kaua te seal naeratate kui teil seal teisel pool letti päev läbi käivad mingid ennasttäis tüübid ,kes arvavad et nemad on mingid maailma nabad.
aga nemad on INIMESED, neil on lastetuba, koolitus ,eneseväärikus ja poodides tööd tegevad teenindajad võivad neid määrida
Aga mind paneb imestama. miks suuuured daamid ei saada oma teenijaid poodi või lase neil kaup koju tuua.
Sellise armetu palga juures ei ole naeratus ja sõbralik käitumine ei inklusiiv ega graatis . Palgatõus , tōstaks kassapidaja suunurgakesed kindlasti natuke ülespoole .
tahtsin saku selveris poolt arbuusi,mille peale kah mainiti,et ma ei kujutavat ettegi,kui palju arbuuse tahetakse ja et töötajaid pole võtta.Äkki selver ei müüks arbuuse,oleks kõik rahul?
Töötan klienditeenindajana. Olen ülikooli lõpetanud, mitu keelt suus, IT-valdkonnas päris teadja, aga pidin isiklikel põhjustel valima paindliku töögraafikuga töökoha. Kui mulle kassasse juhtub selline klient, on ka minu päev rikutud, sest ... Sellel inimesel ei ole empaatiavõimet. Kindlasti ta ei naerata, ei ole heatahtlik, ei ole mõistev, ei hooli teistest. Miks? Kassapidajale on see suur asi, kui klient töötab temaga koos: jälgib ja kohendab tooteid kassalindil, soodusega tooted on pandud teistest toodetest eraldi, kõik kaardid on kohe kättesaadavad, mobiiliga ei vestelda jne.
Ja mitu viga tegi antud loo klienditeenindaja? Minu meelest mitte ühtki. Leian siit loost aga kaks lo.lli - üks, kes lehte kitule jooksis ja teine, kes selle üllitise avaldas. Aga mine tea - äkki on üks ja sama isik?
Kassapidaja kallal möliseda, et mitu kassat peaks lahti olema, on ikka tase! Äkki õiendaks autolukksepa juures, et miks autod nii kallid on?
Aga ega kassapidaja asi ei ole ka kamandada. Pane asjad kotti! Tule maksma! Ja kas mitte kassapidaja ei eksinud allahinnatud toote läbilöömisega? Mulle tundus küll, et kassapidaja õiendamise peale kulus rohkem aega, kui kauba kotti ladumisele.
To 16:55
Kassapidaja kallal õiendamisele kulus töesti omajagu aega... Pluss pidi kogu saba ootama, kuniks kuninganna kassapidajast orja infoletti kupatas ja seal koos sente loeti.
Eriti nunnu oli loo lõpp - KASSAPIDAJA VABANDAS sooduspakkumiste kuninganna ees. Aga lugu ilmus ikkagi lehes.
Ma ka jälgin hindu, mis kassast läbi lähevad, kuid samal ajal korjan oma läbilöödud kaubad lindilt kokku kärusse. Et järgmistele ruumi teha, rutem jalust ära. Pärast kassast eemal ise valin, kui ruttu oma ostud kottidesse topin.
No vähemalt ebaviisakas kassapidaja oli
tööl.
Raudalu Coopis oli eelmine nädala lõpp
pikk toidulett läikima löödud ja polnud
kell 21.30 enam ühtegi teenindajat, kuigi kauplus avatud kella 22.00 ni.
Selle kommentaari all ongi näha need järgmised vingujad, kes ettevõtte teavitamise asemel meediat teavitavad ja halavad. Ja sellised seisavadki järjekorras nii kaua, kui eesliini töötajatesse lugupidamatult suhtuvad. Ja kõikide müüjate probleem ei oöe kindlasti haridus, näeme poes ka üliõpilasi osalise ajaga töötamas. Aga eks kliemte on ka igasuguseid...
Raudalu Coop-is käib meie perekond harva, aga meile on Raudalu Coopist alati väga meeldiv mulje jäänud. Töötajad on sõbralikud, abivalmid. Kaubad kenasti paigutatud (mõnes teises poes mõnikord segamini loobitud << ka selliseid poode on, eks oleneb töötajatest). Meie kodu-lähedane Raudalu pood ei ole, aga kui sealt kandis läbi sõidame, siis alati ostleme ka Raudalu Coopi Konsumis.
Ega keegi ei keela sul igas poes maksta peale.Pane kohe kassapidajale 50 eurose rahatähe ja ütle laia naeratusega,et tagasi pole vaja.Ja nii igas poes.
Kui teile vale arve tehakse, kas olete siis vinguv vanatüdruk? Kahjuks on enamikes poodides, firmast olenemata, õhtuti vaid 1 töötav kassa. Sama olukord on ka hommikul. Selle tõttu ongi minu jaoks iseteeninduskassad nagu vanajumala kingitus.
Ja sina, Jüri, mine kooli!
Eluülikooli läbimise kõrvalt saab omandada ka algkoolihariduse, sest juba teises klassis õpetatakse, et kirjavahemärgi järele jäetakse tühik.
KOMMENTAARID (95)