Foto: Pexels
Toimetas Terttu Jazepov 27. jaanuar 2021 11:34
Moekaupade online-otsingumootori GLAMI.ee turuandmete kohaselt kasvas 2020. aastal moekaupade veebimüük Eestis 23% võrra.

Koroonapandeemiaga seotud piirangud mõjusid moetööstusele väga rängalt. "Füüsiliste kaupluste müügituluga arvestanud ettevõtted jäid 2020. aastal ühtäkki ilma klientideta, mis omakorda mõjutas kõvasti nende rahalist seisu. Oli näha, et veebimüük suutis osa kahjust korvata, kuid mitte täies mahus,” sõnab Balti turu juht Peter Hupka.

Üllatuslikult ei mõjutanud esmakordselt nii suures mahus riigis rakendatud piirangud ja kodukontor kuigi palju Eesti naiste moevalikuid, sest esiviisikus on ikkagi erinevad kleidid ja mantlid. Enimsoovitud kaubad olid kõrge kaelusega midikleit, sportlik midikleit ja klassikaline A-lõikeline kleit. Eesti naised valmistusid ka karmiks talvekülmaks, ostes pikki ja tavapikkuses tepitud mantleid.

TOP 5 tooted (põhineb tellimuste arvul)

  • Pikk tepitud mantel kapuutsiga
  • Sportlik midikleit
  • Kõrge kaelusega midikleit
  • Tepitud mantel kapuutsiga
  • Klassikaline A-lõikeline midikleit

TOP 10 tootekategooriad (põhineb külastuste arvul)

  • Kleidid
  • Naiste jakid, joped ja mantlid
  • Naiste tepitud mantlid
  • Naiste matkajalatsid
  • Naiste käekotid, kandekotid, õlakotid
  • Naiste riided ja jalanõud
  • Seelikud
  • Naiste riided
  • Naiste jalanõud
  • Naiste saapad ja poolsaapad