Eneseareng

Kipud liiga palju kurtma? Need kolm mõtteviisi aitavad sul positiivsust säilitada! 

Terttu Jazepov, 1. veebruar 2021 12:00
Foto: Pexels
Kurtmine ja vingumine pole meeldivad ei kuulajale ega kõnelejale, ometi kipume aeg-ajalt kõik seda tegema. Poosh soovitab proovida kolme mõtteviisi muutust, mis vähendavad kurtmist ja suunavad fookuse positiivsele.

Meenuta oma elu maagilisi hetki

Need ei pea olema hetked, mis olid justkui muinasjutus, vaid näiteks väikesed või suuremad edusammud sinu elus ning ajad, mil tundsid armastust ja uhkust – sinu pulm, ametikõrgendus või endale püstitatud eesmärgi täitmine.

Kui sa tunned end halvasti, pea meeles, et sinu minevikus on olnud maagilisi hetki, mida sa koged veel nii olevikus kui ka tulevikus. Väärtusta seda, kus sa praegu oled, olles samal ajal lootusrikas ka parema homse suhtes.

Ole tänulik

Mõne jaoks on tänutunne lihtsasti saavutatav, teise jaoks mitte. See aga ei tähenda, et meil pole ühtegi põhjust, miks tänulik olla. Alusta hommikut näiteks tänuga selle eest, et saad oma silmad avada ja maailma näha. Pane ka igal hommikul kohe pärast ärkamist kirja vähemalt kolm asja, mille eest sa tänulik oled. Kui oled tänulik oma hea tervise eest, kujuta ette, milline oleks su elu siis, kui sul seda ei oleks.

Me võime tänulikud olla ka igapäevaste asjade eest, sest paljudele ei ole need enesestmõistetavad.

Visualiseeri oma tulevikku

Visualiseerimine on võimas vahend. Parim aeg selleks on siis, kui tunned end hästi, seega tee iga päev midagi, mis teeb sind õnnelikuks. Mine mõtetes kohta, kus oled kõige õnnelikum, ja kujutle viimse detailini oma unelmate kodu või midagi muud, millest sa unistad. Unistused saavad teoks, kui me usume nendesse ja endasse, ning sellistel hetkedel on kurtmine viimane asi, mida teha tahame.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee