REVOLUTSIOONILINE «NEW LOOK»: Kollektsiooni ikooniliseks rõivaesemeks said kitsas jakk ja volditud seelik, millele kulus 12 meetrit villast kangast ning 3 meetrit tafti ja perkalit. Veelgi olulisemaks sai sõnum: naiselik naine on tänavapildis tagasi.Foto: Shutterstock
16. detsember 2020, 08:21
PILGUHEIT MOEMAAILMA! Christian Dior taastas maailma moepealinna maine
1946. aasta oli eurooplastele kurnav, sest äsja lõppenud sõda peegeldus vastu igalt poolt: varemetesse pommitatud linnad, rusuv majanduskriis, talongide alusel jagatav napp toit ja esmatarbekaubad. Äärmine äng vaatas aga vastu moepealinnast Pariisist. Luksuslikud salongid-butiigid-moemajad olid välja surnud, keegi ei tarninud imelisi tikandeid, peeneid kangaid või sädelevaid litreid. Kõikjal valitses üksnes sõjaväeline stiil: igav, vaoshoitud ja range.
Ent just nii keerulises olukorras unistas 41aastane Christian Dior endisaegse luksuse naasmisest kunagi jõudeelu elanud Pariisi. Las lehvib bulvaritel taas kunagiste kleitide õhuline naiselikkus ja välguvad moenoodid lapsepõlve nostalgiatest.
Edasi lugemiseks:
Osta üks artikkel
Ühe artikli lugemisõigus
3.99
Tellimus olemas? Logi sisse
Kommentaarid (0)